Pokoje Gościnne TOPOLA

TOPOLA w Gąskach - Pokoje w pięknej i malowniczej miejscowości - tylko 100 metrów od plaży!

Nadbrzeżna 40, Gąski

Pokoje Gościnne TOPOLA w Gąskach - pięknej i malowniczej miejscowości koło Mielna - tylko 100 metrów od plaży!

Oferujemy pokoje 2, 3, 4 osobowe.

Każdy pokój posiada:

  • własną łazienkę
  • telewizor
  • lodówkę
  • balkon
  • parawan
  • koc plażowy 

Do dyspozycji Gości:

  • bezpłatny dostęp do internetu
  • w pełni wyposażone ogólnodostępne kuchnie na każdym piętrze
  • miejsce do grillowania i miejsce do biesiadowania
  • plac zabaw dla dzieci
  • rowery
  • parking

Akceptujemy zwierzęta.

Zobacz więcej

Odległości

Odległość do morza: 150 m

Udogodnienia

grill

Grill

parking

Parking

shared_kitchen

Kuchnia ogólnodostępna

iron

Żelazko

beach_equipment

Sprzęt plażowy

playground

Plac zabaw

wifi

WiFi

small_animals

Akceptujemy małe zwierzęta

heating

Ogrzewanie

garden

Ogród do dyspozycji gości

balcony

Balkon

open_year_round

Całoroczny

private_bathroom

Prywatna łazienka

tv

Telewizor

bonfire_place

Miejsce na ognisko

bicycle_rental

Wypożyczalnia rowerów

Zobacz więcej

Cennik i regulamin

 01.06 - 09.07.2023r10.07 - 15.08.2023r15.08 - 31.09.2023r
Pokój 2 osobowy200 zł220 zł200 zł
Pokój 2 osobowy250 zł250 zł250 zł
Pokój 3 osobowy230 zł250 zł230 zł
Pokój 3 osobowy250 zł300 zł250 zł
Pokój 4 osobowy300 zł300 zł300 zł

 

Opłaty dodatkowe:  

Obowiązuje opłata klimatyczna dla wszystkich turystów w/g wyznaczonej stawki przez Urząd Miejski w Mielnie 3,20 zł/ doba 

Pobieramy kaucję w wysokości 300 zł (gotówką), która jest zwracana po opuszczeniu pokoju.

Doba hotelowa zaczyna się od godz. 14:00. w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10:00. w dniu wyjazdu.


REGULAMIN PENSJONATU

 Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

 

  1. Pensjonat prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych,

  2. Klienci pensjonatu korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu. 

  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów pensjonatu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń. 

  4. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.

  5. Klienci pensjonatu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe . W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).

  6. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego pensjonatu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

  7. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz.14.00 w dniu przyjazdu do godz.10.00 w dniu wyjazdu.

  8. Najmując pokój gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pensjonat nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc 

  9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie. 

  10. Klient pensjonatu przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę  domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom bądź pracownikom pensjonatu, w szczególności zwierzę powinno być prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono w pensjonacie.

  11. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta. 

  12. W pensjonacie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00. Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych, prosimy o zamykanie ich za sobą podczas trwania ciszy nocnej.

  13. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) pensjonatu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy. 

  14. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. 

  15. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości do 30% ogólnej kwoty zamówienia. . Wpłata zadatku jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu zawartego na stronie obiektu www.topolagaski.pl

  16. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu 

  17. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.

  18.  Przy organizacji większych imprez, jak np. pobyt grup szkolnych , zakładowych , kursokonferencji, wymagane jest uprzednie zawarcie umowy określającej szczegóły zamówionej usługi. 

  19. W obiekcie zabronione jest: - zakłócanie spokoju, Np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa, - zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami pensjonatu) w pokojach bez zgody kierownictwa - zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. - zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite, -Całkowity zakaz  palenia tytoniu na terenie obiektu oprócz miejsc wyznaczonych  

  20. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: - będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, - które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny . 

  21. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów. 

  22. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc , a następnie zniszczone. 

  23. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody. 

  24. Regulamin pensjonatu  podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie  w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych na tablicy informacyjnej oraz w pokojach gościnnych. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli ośrodka i obowiązuje od dnia 8 lipca 2017r

Zobacz więcej
sukces

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.

Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość

sukces

Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.

Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami

Błąd:

134 wyświetlenia w 2025r.
Łącznie 311 od 2023r.
serce Twoje ulubione obiekty 0